Мерки за безопасност и правила за посещение в Лазерен център Body Aesthetics по време на пандемията от COVID-19

Лазерен център Body Aesthetics осъществява работа при строги мерки за безопасност, които целят предпазване от разпространение на COVID-19. Съобразили сме стъпките за дезинфекция и режима си на работа с предписанията за противоепидемиологични мерки на Министерството на здравеопазването и Световната здравна организация. Ежедневно следим развитието на пандемията и се адаптираме към всяка новост.

Искаме да ви уверим, че като медицински лица на първо място поставяме здравето и сигурността на своите клиенти и служители. Молим да имате предвид, че при необходимост, публикуваните мерки могат да бъдат променени без предупреждение, заради което е препоръчително да се връщате към тях преди записването на всеки следващ час.

Преди да запишете час

Процедури извършваме само след предварително записан час по телефон, e-mail, през контактната форма на нашия уебсайт, както и чрез страниците ни в социалните мрежи. За да избегнем изчакване на място, графикът ни е прецизно планиран. Молим да дойдете точно на време, за да ви приемем и обслужим незабавно и в рамките на отделеното за целта време. За предпочитане е да идвате без придружител, освен ако това не е наложително.

Преди да запишете час, молим да се уверите, че отговаряте на следните изисквания:

  • не сте имали контакт със заразен през последните 14 дни преди часа си
  • нямате симптоми като повишена телесна температура, отпадналост, болки в мускулите, хрема, болки в гърлото, кашлица, задух
  • използвате лични предпазни средства при пристигането си в центъра
  • спазвате  стриктна дезинфекция и лична хигиена
  • спазвате изискванията за социална дистанция
  • при най-малко съмнение, че не сте напълно здрави, отложете посещението си

Потвърдената от Вас резервация за час се счита за декларирано за съгласие и поета отговорност, че всички посочени изиквания са спазени.

По време на посещението ви

При влизане в Лазерен център Body Aesthetics ще бъдете помолени да обуете еднократни калцуни и да дезинфекцирате ръцете си с поставен от нас антибактериален гел, можете да поставите и еднократни предпазни ръкавици. Молим при влизане да носите само крайно необходими вещи като дебитна/кредитна карта и телефон. Вашият терапевт ще Ви посочи къде да изчакате, ако това се налага, и ще Ви покани в кабинета, където ще ви покаже къде да оставите личните си вещи и дрехи.

Въпреки просторното пространство на центъра ни, ще допускаме максимум двама човека едновременно в зоните за изчакване като сме осигурили безопасната дистанция от 10 метра помежду им. Възможно е и изчакване пред самия център.

Дезинфекция

Преди и след всеки клиент, както и по време на целия работен ден, спазваме специални условия на работа:

  • дезинфекцираме всички повърхности, дръжки на врати и подове
  • използваме специална антибактериална лампа, която дезинфекцира въздуха в кабинетите за извършване на процедури
  • вентилацията ни работи постоянно
  • всички помещения се проветряват
  • на входа на сградата ни са поставени автоматични калцунарници за ползване от клиентите
  • дезинфекцираме инструментите, материалите и апаратурата изключително подробно
  • отстранили сме всички предмети, които могат да спомогнат за предаването на вируса
  • всички наши служители са снабдени с предпазни облекла, бонета, маски, очила и шлемове

Молим да бъдете търпеливи и да изчакате екипа ни да приключи процеса на дезинфекция, за да ви приемем безопасно.

Условия за закупени пакети и промоции по време на Форсмажорни обстоятелства

Ако настъпят форсмажорни обстоятелства поради епидемията от COVID-19, които не позволяват да извършим поредна процедура от закупен пакет или промоция с повече от един брой процедури (без значение за коя от терапиите ни), срокът за ползване се удължава с толкова време, за колкото се е наложило да прекратим извършването на процедурите.

Пример 1: Ако сте закупили пакет Неограничена епилация за цяло тяло за 2 години, и се наложи да не извършваме процедури в рамките на 2 месеца, вашите 2 години се „замразяват“ в началото на тези 2 месеца, и започват да текат отново когато подновим извършването на процедури.

Пример 2: Ако сте си закупили една процедура на промоционална цена по време на наша кампания – да речем Hydrafacial с 10% намаление, и срокът за използване на закупената промо процедура е до 30 октомври включително, а се наложи да не извършваме процедурата в рамките на 2 месеца, тогава срокът за извършване на процедурата ще бъде преместен с 2 месеца – до 30 декември включително.

Заплащане и записване на следващ час

За предпочитане е да запишете своя следващ час по телефона или по мейл, а плащанията да бъдат извършени по банков път или с кредитна/дебитна карта на място.